onsdag 9. april 2008


Til Messen i Skedsmo så har jeg da produser nye stempel plater!
I alle år til nå så har produsert i rød gummi fra usa. Nå prøver jeg meg på Clearstamps produsert i Norge. Når jeg får taket på dette så kan jeg produsere fortere og få dem fortere enn før.


Denne gangen har jeg hatt så mange ideer og planer at jeg kunne ha laget 8 tror jeg, men så langt her det blitt bare 4. Det er planer om flere, men når alle kommer det vet jeg ikke...
Siden disse clearstamps er relativt dyrere å kjøpe inn så blir også prisene satt opp.
så disse kommer til å ligge på 199,- stk


Så langt her det blitt en med bårder av forskjellige slag.
Flott for innramming av motiver og på kanten av kort.


Den første jeg laget var en plate med tekster.... men kan ALDRI ha for mange tekster!!!!
Særlig ikke når du er en kort maker! Å ha tekster for hånd er viktig for meg.
Disse er en blanding av gode ønsker og vennskap. Det er jo dem slikt vi ønsker alle. men kan også kombinere noen av disse med "Min Venn" teksten i bånn.
Disse vil passe meget godt sammen med platen med sommerblomster.
Men tekster trengs alltid .... ;-)


Sommeren er på vei og da er det tid for blomster.
Disse vil passe til mange teknikker sammen med distress blekk og ikke minst tekster.
Jeg ville også lage en litt tøff plate.
Da ble det denne med Tribal motiver og litt tøff tekst ... så har man noe man kan sende til de gutta og pikene som ikke ER så sukker søte!
Dette er en plate som har slått veldig godt ann!
Håper dere liker dem også!

Ingen kommentarer: