søndag 25. januar 2009

2 valentines kort.

Jeg var en tur til Anita og laget kort en Søndag og hadde med meg nye stempler som var helt ferske. Da måtte jeg jo lage 2 valentine kort....
Jeg har jo fått litt dilla på trekkspill kort så jeg laget nok et slikt med litt bling papir og pynt.Brukte også Takke himmelen tekst fra "Store gode tekster" og Tags fra den nye Tagplata. og avsluttet med en tekst fra "Valentine og kjærlige hilsner".
Hovedmotivet er Valentine med pil og bue.Nok et raskt og enkelt kort.






I USA så lager de kort til alle og ikke bare til sin utkårede. så jeg laget et kort som ikke var helt TYPISK valentine, men et kort til en venn. Litt uvalige andre farger og så har jeg brukt nss swirlen på blomstene for litt struktur på disse og litt metall pynt som jeg har fått av en god venninde.







Ingen kommentarer: