søndag 16. november 2008

Call for Design Team!





Har du lyst til å være med i mitt Design Team?
Jeg ønsker meg både scrappere og stemplere. Du kan være med i andre norske butikkers DT.Bare du vet at du har høy nok inspirasjon og produksjon til å være med hos meg også.

Send meg en e-post med link til ditt online galleri eller blogg med arbeidseksempler. Eller send oss 6-8 eksempler på hva du har laget i e-posten.


Forventninger.... at du er kreativ og allsidig, bruker det jeg sender ut på minst 3 kort, legger til dine kreative krumspring i forumer, en blogg, min eller din egen... kanskje begge. kanskje birdrar med med kort innfor messer eller annet. Helst bør du ha mere enn en fot å stå på i Cyberverdenen....

Jeg kommer til i fremtiden til å produsere mange flere typer stempler og kommer til å produsere mere clearstamp og trenger hjelp til å holde den kreative delen oppe. Du kan også få tilsendt motiver jeg har i min nettbutikk som jeg ikke produserer selv.
Håper at noen føler seg kallet!

Jeg gleder meg til å høre fra deg!

1 kommentar:

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Så spennende :)

Søknad er sendt :)